Laddar
Laddar
Laddar

Palautus ja reklamaatio

Palautukset ja reklamaatiot sujuvat helpoiten ’Omat sivut’ kautta. Mikäli sinulta puuttuu tarvittavat kirjautumistiedot, ota yhteyttä info@lunagroup.fi
 

Omilla sivuilla kohdassa ”Palautus ja reklamaatio” voit helposti:
 

  • Ilmoittaa virheellisestä toimituksesta
  • Tehdä reklamaation
  • Tehdä palautusilmoituksen
  • Katsoa ajankohtaiset palautustiedot

PALAUTUS JA REKLAMAATIO

Koskien reklamaatioita, on teillä vähintään vuoden takuu. Tämä voi vaihdella tuotemerkistä riippuen.

Käsittelyajat voivat vaihdella rippuen reklamaatiosta.

Jotta palautus voidaan hyväksyä, tulee seuraavien ehtojen täyttyä;

  • Tuotteen tulee olla vahingoittumaton sekä samassa kunnossa kuin sen vastaanotettuanne
  • Pakkauksen tulee olla vahingoittumaton sekä alkuperäisessä kunnossa: ei hintaperkintöjä, etikettejä, teippejä ym.
  • Kemia-teknisten tuotteden, elintarvikkeiden, lämpötilaherkkien tuotteiden sekä muiden päivämäärämerkittyjen/pilaantuvien tuotteiden palautuksia ei hyväksytä
  • Tuotteen tulee löytyä Toimittajan varastosta palautusajankohtana
  • Tuotetteen toimituksesta Asiakkaalle saa olla kulunut maksimissaan 6 kuukautta
  • Kampanjatuotteita ei voi palauttaa

Mikäli olette myyneet tuotteen loppuasiakkaalle, ilmoittakaa myyntipäivämäärä yhteydenotossanne.

LOGISTIIKKATUKI

Milloin olla yhteydessä logistiikkatukeemme?

  • Jos olette saaneet väärän tuotteen
  • Jos olette saaneet väärän määrän tuotteita
  • Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksessa
  • Jos ette ole saanut tuotetta

Koskien kuljetusreklamaatioita:
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, on teillä 7 päivää aikaa ilmoittaa vahingoittuneesta tuotteesta tukeemme.

Reklamaation yhteydessä on tärkeää, että ilmoitatte vahingosta kuvien ja rahtikirjan kera kuljetusyritykselle.